Jens Lapidus vill ha mer reklamuppdrag – inleder samarbete med NLG

Jens Lapidus har under åren gjort reklamsamarbeten med varumärken som Tre, Åhléns och Microsoft. Nu får Next Level Group uppdraget att hantera författarens kommersiella samarbeten och medieframträdanden.

Next Level Group, bolaget som hanterar kommersiella samarbeten, medieframträdanden och föreläsningar grundades av entreprenören och förre ishockeystjärnan Peter Forsberg och tv-chefen Anders Cedhamre för drygt två år sedan. Sedan tidigare ingår flera idrottsstjärnor i stallet, men i våras valde NLG att bredda verksamheten till att omfatta även kultur- och nöjesprofiler. Niklas Ekstedt, Kristin Kaspersen, Eva Röse, Jessica Almenäs och Jason ”Timbuktu” Diakite är några av namnen som ingår i affärsområdet Entertainment.

Nu har bolaget även skrivit ett kontrakt med Jens Lapidus med målet att öka författarens kommersiella intäkter och göra honom mer synlig i media.

Kreera web&design Logo