Reklamation & Ångerrätt
Kunden står själv för returfrakten. För att varan ska kunna reklameras måste originalförpackningen finnas kvar.
Privatpersoner har ångerrätt enligt Distans- och hemförsäljningslagen (SFS 2005:59). Det innebär en rätt att inom 14 dagar från leverans ångra köp av vissa varor.
Ångerrätten gäller inte varor som på grund av sin beskaffenhet inte kan återlämnas eller som snabbt kan försämras eller bli för gamla.
Du har rätt att undersöka varan men den ska vara i så kallat väsentligen oförändrat skick, vilket innebär att varan ska vara i gott skick och att originalemballaget ska finnas kvar.
Kund som vill utöva sin ångerrätt ska kontakta oss sara@nextlevelgroup.se
Next Level Group AB
Kammakargatan 48
111 60 Stockholm
Orgnr: 559171-1006
KLARNA
För att kunna erbjuda dig Klarnas betalmetoder kan vi i kassan komma att dela dina personuppgifter i form av kontaktuppgifter och orderinformation med Klarna, för att Klarna ska kunna bedöma om du kan välja betalmetoderna, samt för att anpassa dem för dig. Dina personuppgifter som delas behandlas enligt Klarnas egen dataskyddsinformation.
Leveransinformation
När vi mottagit din beställning skickar vi en leveransbekräftelse per mail
Vi skickar paketen med Postnord där du kan spåra ditt paket med kollinummer
Vi skickar en gång i veckan.
Next Level Group AB
Kammakargatan 48
111 60 Stockholm
Orgnr: 559171-1006