Kommersiella samarbeten

En av Next Level Group:s expertis är att matcha bolag med rätt profil. Söker ni en ambassadör eller talesperson för ert varumärke kan vi hjälpa till med detta. Genom vår sakkunskap och klientbas kan vi bistå med en genuin och bra lösning för er strategi. Se nedan för konkreta exempel.



Komersiella-1000x600-Elon

Elon

Elon är butikskjedja för vitvaror med butiker runt om i landet. Med hjälp av samarbetet med NLG-klienten Niklas Ekstedt förutspår de få ännu större genomslag i sin nya satsning att inspirera alla som vill njuta hemma av mat till vardag och fest.

Under kommande åren ska Niklas Ekstedt dela med sig av matinspiration och tips, som passar alla nivåer av matintresserade svenskar.

Komersiella-1000x600-Hylte

Hylte Jakt & Lantman

Hylte strävar alltid efter att uppträda genuint och äkta mot sina kunder. För att förmedla detta har de valt att ingå i ett långsiktigt samarbete med NLG-klienten Magdalena Forsberg.

Med sitt engagemang och folkkära personlighet samt delat intressen för jakt, skog och trädgård är detta en perfekt matchning. Tillsammans kommer de bland annat synas på event och sociala medier.

Komersiella-1000x600-Kungsangen

KungSängen

Kungsängen har sedan 1998 handtillverkat sängar åt sina kunder. För att förmedla sitt sortiment och expertis på området har Kungsängen gått ihop med NLG-klienten Frida Hansdotter.

Tack vare sin aktiva karriär med många resor i bagaget vet Frida vikten av en bra säng för att prestera på topp i alla lägen. Tillsammans förmedlar de budskapet på bland annat sociala medier. 

Komersiella-1000x600-Svedea

Svedea

Försäkringsbolaget Svedea som två år i rad har fått utmärkelsen “Sveriges nöjdaste kunder” har inlett ett långsiktigt samarbete med NLG-klienten Peter Forsberg.

Förutom att Peter, enligt Svedea, delar deras kärnmentalitet av hårt lagarbete och ha fötterna på jorden så är han även själv kund hos dem. De satsar bland annat på TV-reklam för att förmedla sitt budskap.  

recipe-albin

Recipe for Men

Groomingvarumärket Recipe for men inledde i 2020 ett långsiktigt ambassadör- samarbete med NLG-klienten Albin Ekdal.

Samarbetet med Albin är en del av Recipe for mens strategi att sprida budskapet om och inspirera till att det inte behöver vara feminint, komplicerat eller tidskrävande för män att ta hand om sin hud. Samarbetet uppmärksammas bland annat genom sociala medier och utomhusreklam. 

Kreera web&design Logo